We kennen het allemaal; dure abonnementen voor periodiek of jaarlijks onderhoud.
Het onderhoud is verplicht dus klanten zullen moeten blijven betalen zolang we ons werk op deze manier blijven doen. Dat is precies het verdienmodel van menig service of onderhoudsbedrijf. Het personeel wordt ervan betaald en het bedrijf vaart er wel […]
We kennen het allemaal; dure abonnementen voor periodiek of jaarlijks onderhoud. Read More »










